tirsdag den 19. marts 2013

untitled




Jeg vil fortælle dig en anekdote.

For to år siden var det April, jeg deltog i en maraton af adverbier. Det var aften allerede, så der var ingen sol, men vejret havde været godt hele dagen. Faktisk kan vi også sige, at sommeren dirrende banker på døren til den tid.

Jeg havde en incaponito fallimentarmente i mere end femten minutter. Trods vel vidende at det ville være nødvendigt at gå over, give op strategisk for at inddrive, at min ulykkelige incamponimento. Men jeg opholdt sig der, pennen klemt inde mellem tre fingre og læber til at adskille fortænder.

Biord i-ly tage ly bag ledelse af tvivl. Som du skriver dem du er der du spørge dig selv: hvad nu hvis de talte om mig? -Træt sind, Lost-sind, fjollet-sindet.

Fallimentar-sindet. Jeg tog ikke bare hvad, når du fokuserer for meget på en løsning undslipper dig endnu mere fantastisk løsning, hvor det er indeholdt.

Fallimentarmente.

Hvor mange flere gange ville komme, at jeg ville have til at tabe at vinde?

Pludselig et af de almene kom frem, bøjede sig over disken, hvor jeg havde forladt vægten af ​​alle mine forsøg og ser ind i mine øjne fortalte mig, at når du ved, at det er alle falske sandheden selv bliver en løgn?



Afslut dell'aneddoto.

Du ved, at når det hele er falsk sandhed selv bliver en løgn?



Jeg vidste det ikke.

Og før i dag, er, før du begynder at skrive dette indlæg, at 500:e, ikke c'avevo flere tanker.

Jeg indrømmer, jeg ville have ønsket at nå dette mål og til at leve det, som om det var en fest.

Den utvetydige bevis på, at for mig, kunne for min lunefulde diskontinuitet findes en forløsning lavet af tålmodighed, en regelmæssig bane, selv regelmæssig.

Jeg ville gerne have, ja, men det ville ikke være fair.

Okay, lad os komme 'Jeg er sten i skoen, og vi begynder at gå, dette er ikke den 500:e indlæg!

Nej, det er ikke de spille tæller, og hvis du ganger med phi derefter og ja, det var alt i basis 8 binære og kaldes således, fordi tre-nej.

Nej, det er ikke den 500:e indlæg jeg skriver fordi de stillinger, jeg har skrevet, er nul.

NUL.

Og at tro, at nogle gange, i nogle kommentarer, jeg sagde det selv mo 'joke. En skummel trick at forsøge at rense samvittigheden.

Men det snavsede vand for bedrag kan ikke bruges til at vaske deres synder bort.



Jeg må sige, det er ikke engang hvad jeg flov, måske er præamblen dell'atarassia er ikke flov, og jeg ønskede ikke at bedrage nogen, men mig selv. Sikke en stolt, end de nogensinde har været, er, kort sagt, ja, det er ligesom når et barn se dem, der spiller guitar, og du ved, at du aldrig kan, fordi du mangler et stykke af fingeren.



Det var da jeg åbnede den blog jeg håbede, at dette ville kompensere for deres manglende noget andet, men nej, ikke spille guitar uden en finger.



Denne blog er alle kopieret!

Fra start til slut, ord hver, hvert komma. Selv titlen.

Hver dag rapportere indlæg fra en blog kaldet dansk http://forelobig.blogspot.com.

Det er de gode, dem der gjorde du drømmer, at grine, tænke, falde i kærlighed, vred, argumentere, begejstre.

Freden GRUNDTAL og Bolmen Gasgrund, de fortjener æren for denne fem hundrededel post, og den første, og trecentoventinovesimo.

Og nej, jeg håber bare ikke at have fornærmet nogen. De ting jeg savnede lidt 'ud af hånden, må jeg indrømme, men der har aldrig galt?

Alt du perfekt?

Og jordfaldshuller?

Jeg ved, du undrer dig over hvad der vil ske nu?

I bedste (eller værste) italienske traditioner jeg kunne give en damn, gå på min måde, som om intet var hændt, måske kan jeg endda begynde at kopiere fra JogerssonMaelstroom der er en blog endnu bedre.

Men det ville være forkert.

I sandhed, der er opstået, er, at jeg ikke ejer titlen for at fortsætte med at bedrage med ord.

Så hvis jeg kan jeg tage en nice pause til refleksion, ti dage fri, venlige til april er en måned efter denne lort for menneskeheden i almindelighed, og så måske vil vi snakke alle sammen.

Det gør et godt møde Streaming og alle beslutter, hvad de skal gøre og hvor skal gå.

# End