mandag den 11. marts 2013

Blog on Demand: The fabulous fond Ovaltine



Det vil sige, fragmenter af en fremtidig lærer slavisk digitalt læse i fonde cappuccino byg (overvældet af en usædvanlig skæbne sælge yoghurt næsten ny mangler en krukke).

Her går vi.
Som jeg sagde sidste gang, vi etablere den brugerdefinerede af bloggen på efterspørgslen.
Må ikke betale erfaringer om snegle hermafroditter og åbenbart stadig galvaniseret med post på 101 ting at gøre i Carmaidano, vender vi tilbage til gerningsstedet for at afsætte til, at ifølge Aldo John og Alan, er "apoteose eksotisme syncretic æstetik opfattelsen ": den caffeomanzia.

Hvad er caffeomanzia ikke brug for mig forklare, hvis du besøgte denne blog regelmæssigt du ved, hvordan det er indhyllet i esoteriske praksis divination, oroscopazioni, spidser og Når månen er i den syvende House And Jupiter flugter med Mars, så jeg satte link til wikipedia (leggetevelo Men, please, når det kommer til howler monkey med den tibetanske Monaco, godt, du begynder at tro på det. 's været tre dage, at jeg har min kaffe nu, men eh jeg har det fint, jeg skal slukke for kaffemaskinen. fucking. Cazzooo ! fanden!)

(Til certificarmi: Hej, jeg er Mauro, '92 af sidste århundrede jeg dimitterede 6. niveau auruspico veganer [i praksis ude af stand til guddommelige firdeling maver, hjerter og lunger auruspico veganske læser fremtiden i aubergine jeg. tjent en kandidatgrad i Parma i Wisconsin og en afhandling om opførelsen af ​​en kærlighed Regner med vegetation vand]. I '99 tog jeg et kursus af horoskop sensorisk ninja og jeg døde to gange kaster tarot skarp. Jeg har en ånd guide engelsk , hvilket er ubelejligt, at der i England er der kørsel til venstre. horoskop kinesiske drage er også Ghost 'n Goblins ikke mig dårlig kabel. mesmerism og jeg vil gerne beskæftige sig med trafik.)

Men dette er det bæger, Ciku venligt sendt og hvorfor, i bemærkningerne fra den tidligere post, spørger om fremtiden skjult i den



For det utrænede øje kunne ligne profilen af ​​en sød pige, der sad med sin brede nederdel på et klippefremspring med udsigt over en solnedgang, der går ud i havet, hendes lange hår pjusket ved brise af restless nat.
I baggrunden suk Somewhere over the rainbow sunget af Judy Garland, jagter bølger og skum cradling hendes tanker, nedsænket i læsning i en slank pjece. Kameraet glider langs stoffet af skørtet, at krusninger med samme frekvens af bølgerne og dvæler på forsiden af ​​bogen. Som vi ser titlen: Til siden: mellem daikon og husblas, de nye grænser for Anal.
Musikken stopper simulere tape syltetøj. (Jeg ved, at der er folk, der aldrig har set en kassette. Se, jeg forklare, hvad det er. Men mægtig Men folk kan ikke lide det her sted. Ligesom alle de andre. Snyd ikke jer selv!)

Så, baseret på hvad der kan gøre det utrænede øje (som ved måde, tilhører ca 98,7% af caffeomanti øjeblikket er til rådighed eller forventes at blive) i fremtiden Ciku kan forventes (men her er fortolkningen ), der i en periode, hvor det ikke er meget involveret (observation fra klippefremspring), mens livet strømmer væk fra hende (bølgerne) og vinden flæser hans hår at komme i karambolage (bevægelse 5 stjerner), en begivenhed fra fortiden (den skriftlige bog) vil tage de overrasket (anal sex). Så alt andet går til smag.
[Men hvem ved Ciku ved, at der ved udgangen af ​​en begivenhed, der ikke vil være så ubehageligt, lidt 'i begyndelsen her, men der måske har stor erfaring. Og gelatine.]

Men hvis du også kan lide mig, du hører til den 1, 3% ægte caffeomanti du allerede ved, hvad der er den fejl, der adskiller divination bare læse: koppen blev sat i bakgear. Jeg mener, det blev fotograferet fra siden af ​​dem, der drak og dem, der ikke havde guddommelig.
Amatører.

Er det tilstrækkeligt at rotere 180 grader krus til at vælte den forrige svar og se hvad han virkelig rustet til fremtiden for vores unge lærer fra den røde pen.







Du har allerede fundet det?
Åh, ja. Og 'hun.


 Hvalen Bubble Bobble.

Nu, hvis du kommer til at påvirke dig det wikipedia link, du vil læse, at hvalen selv indikerer en succesfuld professionel.
Men hvalen Bubble Bobble?

Hvis vi skal kam gennem siderne i divination og kaffebrænderier: Bogen, at din bartender du aldrig ville læse i kapitel XVI "Rør bunden: ændre fremtiden ved at flytte midler med en ske" læser vi i 2003 Kate Wilfred Pittsburgh (Pennsylvania) oplevede en hval Bubble Bobble i bunden af koppen, hvor hans 3-årige havde netop haft et sprint. (som gjorde damen at være i besiddelse af en pakke af Sprint forbliver et mysterium at blive undersøgt af efterforskere).

Se, dette barn, og i dag 11 Marts 2013 har herpes zoster.

Så en måske eller måske ikke tro. Men disse, mine herrer, er de faktiske omstændigheder, ikke langt ude ting eller ting lavet med digital CGI som i Harry Potter. Det er kendsgerninger.
Og det er fremtiden.

[Bon, fin blog på efterspørgslen. Hvordan gik det? Kan jeg tage min paryk nu? Jeg sætter på noget kaffe. kneppe! Caaaazzzzzzzo! Cazzzzzzzo! ! 111! Centoundici]