mandag den 18. marts 2013

Portræt af unge dell'arista



Udover den altid efterlader noget bag, er fysiologisk.

I titlen jeg mistede en T.
Det er sjovt.
Når de bad mig om at skrive manuskriptet til en kort og gjorde alt, hvad jeg har fået en historie om denne T, der fik tabt. Kærlighed og død er adskilt af det tynde gitter, et kors humbug, en hammer, der knuser, knuser betydninger til stravolgerli.

Se, jeg har 36 og er besat med T.
Jeg bemærkede kun nu.
Det synes at være forfærdeligt.

Ah, 'det her så ville jeg også sat i et emne af Dylan Dog med hende på et tidspunkt siger' Jeg er gravid 'og i stedet er i Kina, og der er forvirring. Tanta.

See? Jeg kan ikke engang huske. Nu ved jeg gøre det automatisk.

At Dedalus blev taget og riabbandonato flere gange af Joyce, vil bemærke, at der ikke er mere revolutionær oprør mod sig selv.
Men normalt jeg taler ikke om politik i denne blog, sidst jeg vil gerne indrømme det, men jeg har altid betragtet dialog, og her er en monolog. Det giver ingen mening.

Men at sige, jeg i dag læser af senatorerne og oprørerne ikke kender, jeg forestiller mig de støvede planeter, hvor lyset er tilbøjelig til lilla, og Dune og Tatooine, og vrede taler fra talerstole suspenderet at trodse tyngdekraften, og morgenkåbe på armen som de gamle romere at balancere teknologi ukendt for os, og oprør af senatorer grusom kejserlige edikt, med prætorianere der lukker de tunge døre i klasseværelset og sværd og laserstråler ...
Okay, jeg vil også gerne tale om det, vil du indse, at de ikke er den rette person.

Hvad så, og vil være den professionelle bias, men hver gang jeg læste 'Crimi fortalte IMEMC ... ", godt, kan jeg ikke lade være med at tænke over det.



Mica kan være alvorlig?
Og det er.

Blandt andet ønsker at gå virkelig dybt (ligesom hver dag, det synker, ser det ud til et digt af Montale udsigt herfra), fra Portræt af kunstneren som ung mand Dylan Thomas er landet på hans Portræt af kunstneren som en ung hund og lidt fiskeri Sclavi 'fra titlen og en lille' forfatter har pakket sin Dylan Dog. Det Kina, så at sige.

Hvorfor tingene gå tilbage, du altid efterlade noget, men derefter vende tilbage.

Og i dag er en dag med dem der, dem, der mangler et T og derudover det regner, men det er den ting af T.

Svinekød var ung. Heldigvis jeg 36 år nu.